torsdag 30 september 2010

90210

då jag har varit lite sjuk de senaste dagarna. inget allvarligt, bara febrig. men så matt att jag inte kunnat bära en katt typ.

jag har kollat på beverly hills. ni friska människor, visste ni att det sänds ett avsnitt på tv4+ klockan 13.30, ganska långt fram i serien då när brenda har flyttat till london och brandon och kelly är tillsammans och donna har träffat hold on-ray
och sen sänds ännu ett avsnitt kl 15.00 på tv4. då är brenda fortfarande med, kelly(bitch, aldrig gillat henne) är med dylan, andrea är på smällen och donna fortfarande är oskuld.

jag älskade bevvan när jag var yngre. så mycket att jag önskade att bebisen i mammas mage skulle vara en tjej för då var vi en till som kunde rösta på att få se på beverly hills på den braiga tvn där nere. pappa och albin tvingade oss jämt gå upp till minitvapparaterna. sen kom lotta och jag hade liksom inte förstått att det tog typ 8 år innan hon blev intresserad av beverly hills. helt klart kan detta klassas in som hård uppväxt. tvn där uppe var asliten.

nu mår jag mycket bättre tack så mycket. lite synd för beverly hills är bra.....men det är brau för i helgen är det kalasdags för undertecknad. nu är det så många deltagare att jag helt enkelt fått förlägga festligheterna till björngården i bestorp. aka mitt föräldrahem. känns bra.

1 kommentar:

  1. HAHAHA Det är nu när man förstår lite mer som man inser vilka som är riktigt usla skådisar i serien;)

    SvaraRadera