tisdag 7 september 2010

meh. orka!

johan och jag, jaja - mest johan....(jag har jobbat och pluggat!) har renoverat en möbel (vi kan inte enas om vad den är för sort så det är bara en möbel. dock tror jag det kallas för skänk). den börjar bli klar nu och vi ska snart ta in den till sitt nya hem. mysigt.
den ska stå i vardagsrummet efter soffan och där kommer den stå bra.
till ungefär samma plats vill jag även ha dit en fåtölj. en stor mysig vit som man kan kura ner sig i. ni fattar. jag hittade en sån på blocket för 200 kr. nypris 1900. KAP!
men johan som tänker ett steg längre vill ha in möbeln först för att se om någon fåtölj kan få plats alls. aaah. så tråkig. jag blir galen på sånt. jag kan inte missa en mysfåtölj för 200 kr bara för att man ska tänka lite. det går inte. operation övertalning startar nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar