måndag 13 september 2010

det var en gång

när vi var väldigt unga. fast unga är vi fortfarande. men då levde vi för lördagen och plasthåkan var med på varje steg vi tog. vi pratade om liknande saker som idag, fast ändå inte. idag när vi pratade så berättade jag att jag handlat skolböcker för över 1000 kr och matilda ska lämna in en rapport varje vecka under 6 veckor. sånt pratade vi inte om då bilden togs. jag visste inte att jag ville bli sjuksköterska och matilda visste inte att hon ville bli polis. och plasthåkan visste inte att hans liv skulle blåsas ut. men tiden har sin gång.


och det här var ju ett meningslöst inlägg men jag orkar inte röra mig härifrån. då måste jag gå och duscha för jag luktar illa efter gympasset och sen måste jag gå och lägga mig och det känns alldels för jobbigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar