onsdag 1 september 2010

en lista.

10 FAVORITER
Färg: bleue, blue..(blått för endast svensktalande)
Mat: åhhh, jag älskar mat, men en favorit är potatisgratäng. kanske med kassler, eller kött eller kyckling. en god sallad till så är saken klar.
Band: just nu lyssnar jag mycket på monty.
Film: dirty dancing. solklart.
Bok: jag saknar dig, jag saknar dig av peter pohl.
Sport: att titta på? isåfall friidrott. att utöva not så much. sämre bollsinne får man leta efter än det jag innehar. jag väljer dock ridsport!
Årstid: försommaren, då det doftar som mest.
Veckodag: Fredag.
Glassmak: vaniljglass med kakor i.
Tid på dygnet: lediga mornar då både johan och jag har all tid i världen.

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: tröttis
Smak: a-fil.
Kläder: bästa sovkläderna.
Bakgrund: monty
Nagellack: nice från mavla
Tid: nollsju femtiosex
Omgivning: vårt vardagsrum på st korsg.
Irritationsobjekt: min syn. glömde glasögat i sovrummet. det är för långt dit.

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: nej.
Brutit mot lagen: ja, de har väl de flesta.
Blivit arresterad: nja. nej, men åkt polisbil i baksätet fick jag göra en gång. fast inte till fängelset utan till mamma.
Badat naken: ja.
Varit med på TV: ja, en gång var jag med två gånger.
Kysst någon du inte känner: Många.

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: bästisbengan.
Du tycker om: de allraallra flesta i min närhet.
Du inte gillar: kan vara mig själv. ibland är jag så osmidig och oeftertänksam så jag bara vill gräva en grop till mig själv.

2 VAL
Kaffe eller te: te.
Vår eller höst: vår. men egentligen gillar jag hösten med. bästa tiden för nystart.

1 ÖNSKAN:
att hösten blir bra för mig och min närhet. det är vi faktiskt värda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar