måndag 6 september 2010

gyminstruktion.

idag var det dags att ta sig till gymmet igen. som tur var hittade jag dit, med tanke på hur länge sen det var jag var där så är det verkligen tur. men nu ska väl magfläsket och rumpfläsket och lårfläsket få smaka på en annan medicin än chips och vin tänkte jag.

idag var mamma och mormor här. tre generationer satt och umgicks i delad trevnad och det var underbart att få visa lilla mormor lägenheten som jag trivs så bra i.
och morfar imponerade med att ha köpt present som liksom passade in så himla bra. en vit ljusstake. jo man tackar! finfinfinfin.

dagen har varit så bra. en sån här dag man längtar till när man vill ha fasta tider och rutiner. jag älskar hösten, bästa tiden för nystart!
jag har hunnit med samtal med både emslem, json och eva. då mår lillsjälen godare gott. endast ett bengtssonsamtal kan toppa min förnöjdhet.

typiskt snygga brudar för fyra(!!) år sedan. mycket har dessa ögon sett sedan dess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar