torsdag 2 september 2010

en liten stund senare

och en stor portion tålamod förbrukat sitter jag här nu. jag fattar knappt den där studentplattformen på liu. hur ska jag då klara skolan??
imorgon har jag mitt första basgruppsmöte där vi ska diskutera saker som vi hittat angående de frågor vi ställde senaste gången. min tarm tar glädjeskutt i bajsnödighet, jag är nervös. om mindre än tre veckor ska jag ut på vfu och visa upp färdigheter de övriga i klassen lärde sig i t2, som jag ännu inte lärt mig. och där tar tarmen en vals med mitt hjärta.
fast att det är svårt som fääään känns det så mycket bättre än i jkpg. förutom att jag saknar mina klassisar. men skolan är på en annan nivå. så är det bara. och med en högre nivå krävs det högre insatser. det kan tillochmed jag räkna ut.
och klarade jag farman och paton förra året när jag var i ett mörkt hål. då klarar jag det här.

bäst av allt?
tonis kommer nog hem snart. på riktigt.

(konstigt vad frustration, trötthet och nedkylning kan göra med humöret. jag återfinns i badet för att se om jag kan hämta tillbaka det.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar