måndag 27 september 2010

easy like sundaymorning.

åhhh jag är en latkorv. har inte fått på mig kläder än. gosse. men jag har dock kikat upp en massa ord jag inte fattar under mina dagar på praktiken. man kan inte fråga om allt. vill ju inte bli uppfattad som en trögis.
innan praktiken startade i fredags tänkte jag på allvar att jag skulle hoppa av för att jag var så nervös. börja läsa till lärare istället och ha ledigt på helgerna, inte handskas med sjuka människor och mötas av sorg och tråkigheter.
men nu har jag ändrat mig igen. det är något visst att hjälpa en dam som inte mår bra och sen se att hon mår bättre. jag vill bara krama alla och säga att allt kommer bli bra.
sen är det ju absolut inte så. allt blir inte bra och ibland spelar det ingen roll hur mycket man försöker hjälpa. vägen tar slut ibland.

johan började sitt nya jobb idag. det ska vi fira!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar