onsdag 6 oktober 2010

snajsig prisse

ihelgen hade jag kalas. där vimlade det av personer jag tycker så där extra mycket om. alla mina syskon på en plats, bara det gör ju att hjärtsnörpen dras åt. underbaaaaar dag!
jag fick en present lite senare, närmare bestämt igår. mamma hade beställt världens underbaraste fat till mig från huvudstaden. gick ej att få tag i hemma och då får man skicka efter. det tråkiga var bara att när jag packade upp det så märktes det att det ej överlevt färden från huvudstaden.

men vad gör det när det finns hela fat(hoppas,hoppas,hoppas)? och blir det inget fat gör inte det heller något för jag hade världens bästa tjugofemårskalas ever. festival, dag och släktkalas inräknat till en stor bunt. bästa födelsedagen ever!

nej nu ska jag och min mensvärk snart till sjukhuset för ännu ett praktikpass. loveli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar