onsdag 1 september 2010

en kompis

jag sitter nu hemma och renskriver lite anteckningar på datan då min handstil verkar ha försvunnit under mitt studieuppehåll...hej treåring ungefär när man ska försöka tyda något.

sen sitter jag och är lite orolig över att min tunga verkar svullna mer och mer, långt bak dessutom. så om ni inte hör av mig mer då vet ni vad som hänt. kvävd av min egna tunga.
det vore ju också ett sätt att göra sorti på. jag hoppas jag dör på ett ganska coolt sätt. fast gammal. eva vill inte pensionsspara för hon tror hon kommer lämna jordelivet i ett tidigt skede. det är ju också ett sätt se på pensionssaken. jag vet inte riktigt vad jag tror. jag kan ju liksom få ett badkar i huvudet nu om man ska tro på gevalias reklamer. fast jag sitter ju inte på tjotahejti och filosoferar utan vid mitt matbord och här ovanför finns inget badkar, om nu inte de som bor över har lite annorlunda inredningsstil.

idag har jag varit på biblioteket med min nya kompis. det är lite läskigt det här med att börja i ny klass. man vet ju inte om man kommer sitta själv på alla föreläsningar eller äta lunch helt allena.
men oroa er icke, jag har inte varit själv en sekund.

och tillochmed en pluggvän har jag fått på bara två dagar. och idag kändes det som att den här vänskapen kommer bli bra då vi fnissade åt spruckna bröstvårtor i lite för lång tid för att anses normalt av några. inte av mig. därför var det skönt att min kompis fnissade lika mycket.

dags att titta upp tungan som blivit en storlek större nu. hoppas bara jag inte blivit allergisk mot ägg då jag har blivit besatt av stekt ägg med rinnig ägg-gula. det vore förädiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar