torsdag 23 september 2010

jag är 25 år.

det är ingen idé att förneka det längre. igår var det min födelsedag och jag är numer under nästkommande 364 dagar 25 höstar. och det känns bra!

dagen firades på nya praktikplatsen där jag höll på att bli en av patienterna då det svartnade för ögonen och susade i öronen när jag hörde om allt jag kommer göra under mina dagar där. så freeakin spännande men även lääääskigt.
jag har fortfarande inte träffat min bashandledare men huvudhandledaren var lite otäck iochmed att hon förtydligade att hon är väldigt bra på att smyga och gömmer sig lätt bakom hörn så hon verkligen kan höra och se hur vi är med patienterna. jaråsatte....det känns ju bra, och avslappnat.

på kvällen kom johans mor och man och jag fick paketer, 12 fiiiiiina vinglas. och de fick mat, som johan lagat. winwin föööör miiiig.
nästa helg väntar den stora skaran in på kalas. 2 småbarn, 2 tonåringar, 11 vuxna. det blir nog bra.

och vad som var i det stora paketet - en cykelsadel! inslagen i ca 20 meter bubbelplast. sen fick jag även en stjärtvärmare och en parfym. som heter marry me!
jag bah - klart jag gör.
så nu ska vi gifta oss.
någongång.
(neeeej, vi är inte förlovade.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar