tisdag 14 september 2010

snart fyller jag 25 år.

och jag har alltid sagt att jag inte har någon åldersnoja. att ålder bara är en siffra. att man inte blir äldre än vad man känner sig (i mitt fall ca 18 år alltså.)
men sen så var jag på gymmet för ett tag sen, skulle ha pt-tid. jag skulle skriva upp min ålder, inte min vikt (tack och lov). först tänkte jag skriva 25 eftersom att jag alldels straxt blir det. men på något konstigt vis stod det ändå 24 år på pappret. jag tänkte verkligen skriva 25 men det gick inte. jag tror inte jag är redo att lämna 24års-åldern än. får jag stanna här!?

jag tror jag måste påminna mig själv om mina ålders-åsikter...

ålder är bara en siffra
man blir inte äldre än man känner sig

ålder är bara en siffra
man blir inte äldre än man känner sig


ålder är bara en siffra
man blir inte äldre än man känner sig

.....................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar