onsdag 12 januari 2011

mission complete.

idag har jag varit och blivit illamående på gymmet igen. mina muskler är borta och 30 minuter på crosstrainern gav mig blodsmak i munnen. men jag gick dit och jag blev svettig. mission complete.


ett av mina nyårslöften var att under januarimånad inte leta efter tillfällen att dricka vin men om de dök upp och kändes lockande skullle jag inte tacka nej. det har resulterat i att jag förra helgen var på brakkalas hos emelie. på lördag ska jag tillsammans med esprit gå hem till martin och ha adjöfest för honom. nästa helg ska jag dricka vin med klasstjejerna från nkpg och gå på födelsedagfest hos per och tone. sista helgen i januari ser ut att kunna generera i ett sthlmsbesök eller gå och se på band på lorient.
tack så mycket för så lite vin.

men vet ni?
det viktigaste är att ha kul. något jag inte hann med så jättemycket i höstas så jag passar på nu och njuter av att livet är ganska så jättebra.
som man ska göra.
och sen tänker jag lite extra på farmor som har ont i ansiktet men som i övrigt mår bra, och kissekatten som inte ser något och på kompisar som jag tycker förtjänar tusen gånger bättre än vad som råder just nu.

det som inte dödar, det härdar.
hatar det ordspråket men det stämmer in.

1 kommentar:

  1. 1. vi är bara unga en gång.
    2. lev studentlivet!

    DRICK VIN!! :)

    livet!

    SvaraRadera