måndag 10 januari 2011

dagens dag.

idag har jag varit duktig. två seminarier som är avklarade firas med att tala med eva i telefinken. nästbästa efter att få träffas. och hemma är hon inte, fast att nära amanda är det bästa!

nu är jag ledig. i nära två veckor. och jag har inte några pengar och inga jobbtider att ta. jag måste alltså roa mig själv, ska börja imorgon med att ta mig ner till gymmet. hoppas att jag hittar vägen.


och om man är en matrialistisk liten råtta så blir man exakt såhär glad när man hittar ett bra substitut till ett nagellack som tagits ur produktion. emma och jag dansade genom natten sen i ren glädjeyra!

2 kommentarer:

  1. Tjena tjejen! Idag har jag diskat, älskar produktiva dagar =) Haha!!! Tack för en kanonkul kväll, måste köra en favorit i repris inom en rimlig framtid! Ha en skön ledighet! Kram Emelie (tog anonymt som profil bara för att jag inte fattar vad de andra innebär...)

    SvaraRadera
  2. Amanda, jag tänkte vattna blommorna imorn.. =)
    håller med Emelie, jätte kul kväll som måste göras om väldigt snart!=) puss puss Linda

    SvaraRadera