tisdag 11 januari 2011

målamålamålamåla

idag har jag påbörjat målning av ett bord jag köpte på myrorna för ett tag sen. det var det första jag skulle göra imorse. det gjorde jag inte. jag är ledig och tar mig inte för alls så mycket. idag har jag plockat ur och i diskmaskinen. klapp på mitt huvud. och sen har jag tittat på filmtrailers. guuud vad alla filmer verkar bra då! den jag framförallt vill se är blue valentine.


helt klart två favoriter.
michelle och ryan.


sen ringde emma och jag tänkte liksom ljuga för henne när hon frågade vad jag gjorde för att ligga i soffan iförd pjamas pillandes i naveln klockan ett kändes inte så produktivt. men jag sa som det var. då tog jag fram penseln för att inte behöva skämmas allt för mycket.
nu är bordet slipat, och dammet ligger tätt över lägenheten och första lagret av vit färg är på, och min lekamen sitter fortfarande pjamasen. fast med lite mer gott samvete för jag har ju målat!
och snart ska jag iväg på spinning. jag hoppas jag överlever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar