måndag 24 januari 2011

kalashelg=över.

och så var den fattigaste helgen på året förbi. även den helgen jag lyckades tajma in den mest kalastäta. de går inte hand i hand men vad gör det att det är tomt på kontot då jag har haft en superhelg?
fredagens baluns ute hos jessica var stillsam och god.
lördagen kickstartades med jobb och sedan hem och sätta på kalasbyxor för att åka till bestorp och fira världens bästa svägerska! anton och jag lekte krig och vilma hjälpte mig att sminka mig genom att smörja in hela mitt ansikte med antirynk-kräm. tacksåmycket sa jag och hoppade in i bilen mätt och belåten efter hemmagjord pizza och marängtårta för att åka till per och tonis där per snor förstakramen och är alldels kalasig.
sen innan utgång svängde jag förbi de fagra damerna på platensgatan.
hemma och i säng kl 4. det var jätteroligt att jobba igår. på allvar.

nu har skolan startat med världens sämsta introduktion. sedan hastade jag ner till gymmet för att på löpbandet förbruka ca 2,5 av de 6 vinglasen jag drack i lördags. balans? not.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar