torsdag 20 januari 2011

dagens hat.

titta vad jag hittade via en länk på facebook.
jag tyckte det var roligt. sen tyckte jag hela bloggen var lite huvudetpåspiken ni vet.

hej och hå. nu börjar min helg. får den göra det!?
jaa det är klart! jag är ju ledig och nu ska jag även få saker att göra, människor att träffa.
eller tänker jag så började den ju redan igår då jag fick träffa hannah!
vi drack vin och pratade om shanghai. dit vill jag åka. men min plånbok säger visst nej. fast jag ska jobba på det. hahaha...

idag kommer iallafall tonsan hit på lunch, sen väntar frisören och gymmet ikväll.
och imorgon godvänner ska jag på intro på hälsouniversitet, nu börjar det.
för er som inte visste det så är det även bråda födelsedagstider så här i januari.
fredag - kalas för jessica.
lördag - kalas för per.
söndag - kalas för anna.
jag gillar kalas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar