lördag 15 januari 2011

att våga eller inte våga.

hörrni, jag är en sån tönt.
köpte en hatt runt jul och den har liksom legat här hemma och jag tar på mig den titt som tätt och tycker den är så fin!
men jag har absolut inte kommit mig för att använda den ute på gatorna. herremingud det vågar jag ju inte alls.
men så blir jag så trött på mitt beteende och blir på något sätt som en treåring som ska göra allt man inte ska göra bara för att. så ikväll tror jag att den här hatten ska få luftas.
och förresten, emma tycker jag ser ball ut.
det räcker väl en bit.....?



märk väl att vi har fått upp våra nya lampa som har en röd textlisladd. den här lampan passar finfint till johans nya högtalare som är en blandning mellan barbapappa och en snögubbe. men dom får ni sen en annan dag.

1 kommentar:

  1. Våga säger jag bara jag älskar också hattar men vågar inte heller ha dem mer än på sommaren! Så om vi blir fler som har det kan vi ju stötta varandra!

    SvaraRadera