lördag 15 januari 2011

frietag som sara skulle säga.

igår var det fredag. och alla vet vad det innebär.
fredagsfeeling!
jag startade min dag very hightech då ett av seminarierna krävde en liten komplettering eftersom vi inte använt ett fiskbensdiagram rätt, snark. vi löste det hela genom skype. älska it <3

tonsan bjöd på lunch i hennes och pers nya lägga. och jag fick akut köpmani. så mycket fina saker på en begränsad yta gör mig sjuk. det fanns inget annat än att åka till, tack vare emelie, nyupptäckta återvinngen. där fyndade jag en ram. som ska användas som en ram. den ser ut lite så här.



under aftonen låg jag nermysad i emsans soffa och åt kex och ost och diskuterade livets frågor. preventivmedel och hår. huvudhår alltså.
nu väntar esprit på mig inom en timme och eftersom jag luktar städ ska jag duscha innan dess.

1 kommentar:

  1. Gilla fiskbensdiagram, hehe. Hur går det för dig? Tänkte säga att du får ta hand om en kompis till mig men kom på att du har bytt till Linköping nu. Hon ska börja i Norrköping till arbetsterapeut (eller hur det stavas). Hoppas att allt är bra iaf, Kram Jennie

    SvaraRadera