tisdag 4 januari 2011

årets första inlägg

går i min nya fikakompisanda. this is for you teashot.



bästa kanske möjligtvis?

i övrigt så har året börjat bra. hur annat kan det göra när man äter kungligt, dricker kungligt och dansar kungligt med världens bästa gäng?
mitt bästa nyår tror jag. förutom det då vi badade jacuzzi (stavning??) fram till kl 6 på morgonen tillsammans med bestorpspojkarna. det var tider.
imorgon seminarie, sedan jooooobb. reastart. kuuul med röda dagar, jag gillar pengar. och sen på måndag kan det bli lite knivigt då vi har två seminarier som inte är sådär lätta som en promenad i parken men jag fokuserar mer på tisdagen då jag har ledigt. och kommer ha det till den 24e. maj gad.

gott nytt år!

2 kommentarer:

  1. åh. jag vill haaaaa henne! GULLIGULLIGULLIGULL. gillar gäspen!

    SvaraRadera
  2. Grymt cool unge! haha Synd att man själv inte har en karl med sångröst och gitarrfingrar ;)

    SvaraRadera