torsdag 13 januari 2011

fyndaren.

idag har jag varit på hjärta till hjärta. jag känner mig så hjärtligt när jag är där. spenderar pengar i små valörer på saker som jag verkligen uppskattar. som idag, en fin vas som kommer passa perfekt på ballen i sommar för 5 kr. det drabbar ingen fattig, inte ens mig.
och istället för att handla nya böcker, eller låna på biblioteket som oftast för mig ger mig återlämningskrav kan man köpa pockets för 10 kr st. det gjorde jag, närmare bestämt 6 st.
i löve recykling.
sen var jag och donade hemlisar till lördagens baluns. det höll på att sluta i katastrof men emma och jag lyckades ändå.
och till sist fikade jag med norrlandsfrida och elin där elin planerade sin 25årsfest! älskar bartyn. älskar.
vid hemkomst satt en rigfjärt bredvid johan i soffan och jag tror jag har värvat även honom i min a-filhallon-klubb nu.
så man kan säga att det är en ganska så nöjd amanda i soffan.

jag ser livets guldkorn. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar