onsdag 19 januari 2011

från då. från förr. från iphone.


lundis och jag fick inviga min iphonekamera. och vi ser ut att vara med i 7th-heaven. etta att vara mary!

sen fick slem leverera en skönhetsbild. det här kompisar, det är emmas vinterlook.FIN!

jag försökte locka hem en gräsänka på mat, mmsade bild på maten. json kom aldrig, undra varför? ser ju mycket aptitligt ut!

sen kom chrille, linda, elin och martin på mat hemma hos oss. jag förevigade linda i soffan. ser verkligen ut som en livad afton!

i bestorp fotade jag tre favoriter. vilma ska vara nära sin johan och anton måste spela tvspel med han. jag får inte ha honom i fred där ute.

vilma ville fota dagens outfitta. det var bara att ställa upp. klingan borde se upp...

anna är min nr 1 mammaidol. multitasking, alltid glad, påhittig och snygg som få.

favoriter på middag. måste förevigas.

oroväckande pluggdag. verkar inte förstå så mycket?

ute i hulta var det mycket snö, nästan så granarna klappade samman.

och det här är konstapel amanda. henne ska man inte leka med som ni kan se.

bästisar leka bäst

david försöker jobba med oss. mig och bengan. han brukar inte vara så glad då.

som det alltid ser ut i mitt badrum på söndagar.
(obs, till julfilmen!)

loppisfynd. ett väldigt nödvändigt såndant tyckte (inte) johan.

på julfesten tog jag så oerhört mycket foton. det här är ett av tre.

sjukstuga hemma hos oss. madrass på golvet, johan bredvid sig, a-fil i skålen och truebloodboxen i dvden. sämre sjukdagar har jag haft.

och hemma på min gata i stan kan det se ut som i en astridlindgrenfilm. älskart!

johans och min fruktansvärt fina julskinka som fick en hjälm på sig.

god jul

folk säger att vi är lika?

bästa julklapparna nästan!

romme under trettonhelgen. därframme är min kusse sjöa. jag gillar han!

tydligen har jag smittat johan. med vad förstår jag inte...kan det vara att jag gett honom garderobskräksjukan? och se vilka fina inredningsdetaljer som gömmer sig i vårt sovrum, en pilatesboll och en liiiiten låda verktyg. mums.

men för att skapa balans är det iallafall fint på matbordet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar