lördag 5 september 2009

det är dumt att vara dum

därför kommer jag inte tråka ut er med detaljer om en greklandsresa som går till min historia som världens världens bästa.
kort och gott. vi hade det sådär pensionärsbra, med färkst bröd till frulle varje dag, en promenad till stranden på ca 1 min då hotellet låg precis, sen lunch med tillhörande siesta och sen kvällstimmar vid havet för att sent rulla in till stan för en sen middag.
det fanns inget att klaga över.

nu har jag blogguppdaterat mig lite grann efter att flyttat hela dagen och sen varit på fest hos elin och alex.
och jag gillar att hilding verkar trivas i skolan, med sittningar och pendling. oroar mig lite för att hennes vän fina stina tror jag är 25+ då jag still going strong på mitt 23e, men rycker gärna på axlarna åt det och tänker på härlig prosten-citat. "jag vill se på tvn först" "jag vill ha smalkorv" "jävla vagn, gå på hjulen" och så vidare.
oroar mig lite för min rockanni som verkar osäker på nya utbildningen, myser åt hennes myskväll till camilla, typ gosar med aimee genom datorn pga de fina bilderna ankan lägger ut på henne. goaste kinderna ever! och hoppas att hannah och jimmy har ändrat sig och kommer på kräftskivan imorgon.
och tänker att det är lite trist att man uppdaterar sig såhär, genom datorn. vad hände med att höra av sig?
men bättre med uppdatering via datorn än ingen alls. och gudarna ska veta att jag är världens sämsta telefonuppdaterare.

men nu ska jag sova, sju kvart i timmen som moder jord brukade säga då jag var vaken för länge när jag var liten.
imorgon väntar frisören halv 9, och alltså ångest. hata hata hata att klippa sig.

och det är ganska skönt att vara hem. hos de här filurerna jag gillar mer än sol och bad i grekland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar