onsdag 23 september 2009

kalasdag!

gårdagens födelsedag var sådär som en av mina födelsedagar ska vara. det var favoritmat i bestorp, häng med småfolket, paketöppning och tårtätande. allt med nilssonkaos runt om en. perfekt.
bäst var nog nästan när jag hämtade anton och vilma på dagis och det första anton säger när han ser mig är
- grattis på födelsedagskalaset!


kakbak, jag vet inte om jag fick så mycket hjälp. förutom med disken då.

högläsning. pettsson och rävjakten. johan och anton gillar den. och vanligt nilssonskaos runtom.


tur man har hjälp att öppna paket!


annars hann jag med lite plugg också. och nu är väl hemtentan i det stora hela klar. jag ska bara våga skicka in den.

2 kommentarer:

  1. Åh. du vet sannerligen hur man ska gå till väga för att ge folk hemlängtan. Vi måste synkronisera nästa lkpgfärd! Ska bara ge Vilma ytterligare lite mer tid att återhämta sig från mitt förra besök. pöss!

    SvaraRadera
  2. vi gört!!!! lagom till juletider kanske :)

    SvaraRadera