tisdag 29 september 2009

liten?

jag hittade precis min lillasyster, alltså min pyttelilla 8 år mindre, lillasysters blogg.
jag mår nu skitilla.
hon har SLUTAT röka, när började hon undrar jag? hon hatar mig då jag tog tillbaka min jacka, hon visade prov på klara trovärdighetsproblem då festbilder från min och johans lägenhet tapetserade hennes blogg, fast hon lovat att absolut inte ha fest där, och det var skolk dit och fest hit.

alltså, det finns två alternativ. jag kan börja gråta här. lotta är inte liten längre. det måste alltså betyda att jag inte heller är det. och faktiskt bli lite förbannad på henne. hon är trots allt min syster och jag vill inte att hon ska röka, hata mig då jag tar tillbaka mina kläder, och göra det hon gör bäst ,varje helg, tydligen festa.

eller så gör jag enligt ett annat. jag försöker minnas hur det var att vara 16 år och hata världen lika mycket som man älskar den nästa sekund.
jag ska nog ha i åtanke att jag inte var guds bästa barn. jag tror inte ens jag skulle kvala in i c-laget i den serien.

jag gör nog enligt plan 2 så hon inte hatar mig ännu mer.
samt notetoself- gå ALDRIG in mer där- sömnlösa nätter minst tre veckor nu. herregud vad jag inte vill vara 16 igen. och gud vad trött jag kommer vara ett tag framöver.
lotta den lilla skit(snygga) ungen.

1 kommentar:

  1. ojojojojojoj ..... nej såntdär vill jag inte heller veta om min lillasyster! Vi börjar visst bli lite gamla...

    SvaraRadera