måndag 21 september 2009

jodå, det går bra det här.

inte. alltså, det här med pluggandet blev lite mindre roligt när jag äntligen hittade min kamerasladd. jag älskar foton.
och som vi sa på seminariet idag, man är ju olika angående dyngsrytm. jag arbetar bäst kvällstid. alltid. och under press. 2 dagar kvar innan hemtentan ska vara inskickad. nemasproblemas.
(ok, jag har viss panik men kan ha lite under kontroll och under vissa stunder känns all bra, och dom stunderna värdesätter jag mer än panikstunderna.)
så nu har jag lagt upp ett album på fejjan för att uppdatera ALLA :) om vad jag har sysslat med den senaste tiden.
det är viktiga saker.
och imorgon fyller jag år. 24 år.
känn på den. 24 år. gosh.

3 kommentarer:

  1. Det är inget fel med 24 år. Speciellt inte när man firar den ordentligt, och det tyckte jag nog att vi gjorde i lördags.

    SvaraRadera
  2. haha, jaa det har du rätt i. vi måste ha firat ordentligt med tanke på att det var i fredags med =)

    SvaraRadera
  3. hahaaa! Det har DU verkligen rätt i...

    SvaraRadera