tisdag 8 september 2009

jag ska måla hela världen lilla mamma.

idag började jag morgonen med att snacka hål i matilda bengtssons öra. men jag tror det är det bästisar är till för. sen slipade jag ett halv bord.
och det har jag fortsatt med i eftermiddag efter skolan.
slipat så mycket så jag trodde jag skulle få astma och sen eftersom jennie och jag travade ut till biltema och köpte färg med var jag ju även tvungen att stryka (jaa, en annan kör ju med facktermer som en annan målare) på en gång med.
sen kom jennie in för att se på idol, det var knappt att programmet var slut innan hon hoppade ut, enligt henne för att hämta luft.
undra om det här är nyttigt att vistas i under lång tid?
om inte annat sover jag kanske gott i natt, vilket jag inte gjorde föregående natt då jag var vaken vaken vaken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar