torsdag 27 augusti 2009

konsten att muta json.

jag visste att jag saknade något inför resan. och när jag kom på det var det lika självklart som bra. en jeansjacka.
det enda dåliga är att jag inte äger någon.
men det gör linda.
så vi sticker dit med en liten goodiebag innehållandes blandannat en internetmojäng och lite annat jox för att byta mot jeansjackan.

nu är det enda problemet att stänga väskan.
men för att se det på det den ljusa sidan har jag äntligen användning av de där vinochätagottkilona som kommit under sommaren.
inget ont som inte har något gott med sig.
som mamma brukar säga.

1 kommentar:

  1. http://stinaidag.blogspot.com/2009/08/postens-barnbarn-kan-vara-det-basta.html

    Jag säger "skitgubbe skitgubbe skitgubbe!"

    got to love it.

    KRam Stina

    SvaraRadera