tisdag 15 september 2009

skype

jag har precis återupptäckt skype. blev lite trött på det efter att bengtsson och jag planerade en hel julfest över det ett år. vi visade vilka klänningar vi skulle ha, frisyrer, bordsplacering, servettvikningar. jaa rubbet.
nu har syster flyttat till palma och för att undvika telefonräkningar som inte passar en student skypar vi.
hur underbart som helst.
ja berättade just för en hel bar i palma att patrick är död och därför förtjänade jag ett par skor. och en kofta. och en scarf. och ett par örhängen. och ett linne. och ett armband.
det tyckte dem där nere också att jag förtjänade.
bra folk hon verkar ha lärt känna.
därför ska jag nu söka rätt på en biljett dit mellan två kurser i höst.

1 kommentar:

  1. Vad kul för Matilda! Och bra det där med skype. Har aldrig själv testat, men hört att det ska vara bra att ha=)

    Hur går det med årets julfestplanerande då? hihihi

    SvaraRadera