torsdag 24 september 2009

kaaaaalas igen!

igår var jag bjuden på kalas igen. denna gång hos rigfjant, som hade bakat tårta till mig! choklad rakt igenom, precis som jag gillar dom. han hade tillochmed bakat tårtbotten själv. hur bra får man bli? varför är han singel?
det finns många johan i världen, och att jag har hamnat med de två allrabästa känns ju bra. helt klart.


dagen i övrigt var också ganska så jättebra. köpte boomerangjackan som jag fick i födelsedagspresent. i vinter ska jag INTE frysa. och så skickade jag in hemtentan!

och idag då, ingen dålig dag det heller. seminariet gick brabrabrabra och jeans fick jag köpa som lönförmödan och tågbiljett är bokad till tonisen för helgen.
i kalmar väntar tonishäng, erik&alexander, klassfest, skördefest på öland och kanske lite kladdkakebak mitt i natten? eller högläsning? bättre än bäst blir det iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar