torsdag 17 september 2009

anni kommer!(?)


i natt drömde jag att anni inte skulle komma imorgon på emmas och min fest. det var undanflykter som dåligt med pengar, för lite tid och alldels för mycket i skolan. ja, ni hör ju. förskräckligt dåliga ursäkter.
men sen ringde dörren på lite sent, då alla hade kommit och där stod anni och gjorde sina bästa rockmoves. hon hade totalt lurat oss!
men nu tror jag, att jag redan iförväg vet att hon imorgon kommer spela luftgitarr så det ryker om det här på kullagatan.
det ger jag två tummar upp!

3 kommentarer:

  1. Du är finast vännen! Tack för idag och hoppas jag kommer imorgon. (tror nog det)

    SvaraRadera
  2. Hahaaa! Om jag hade kommit på det där tidigare hade jag gjort det... attans. Men du får nöja dig med att kunna längta istället! Ses snart! KRAM

    SvaraRadera
  3. "anni kommer!" är väl för övrigt en ganska snuskig rubrik?

    SvaraRadera