söndag 27 februari 2011

söndag och det innebär lärande plan.

inför varje verksamhetsförlagd period ska vi, likt en arbetsansökan formulera ett brev om oss själva och de mål vi ska uppnå under vår period ute på fältet. i mitt tycke finns det nästan inget värre att skriva.
och nu idag ska jag göra det. under tiden johan är ute och hämtar den andra soffan som vi har sålt av. jag tänkte även ta fram mina läkemedelsberäkningsböcker idag då det väntar en tenta nästa måndag. på liu tentar man det en gång per termin. något jag tycker behövs, man glömmer ju så lätt erhmm...
jag har inte någon motivation just nu riktigt, men det som är bra är det att det är så otroligt mycket just nu att man tvingar sig själv och när man väl gör det är det ju ändå ganska så roligt att plugga.
men nu en shoppingstatus med slemma. åh älskade löning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar