tisdag 22 februari 2011

om man inte kan bestämma sig.

jag kan inte bestämma mig. det är så många gånger som saker glider ifrån mig för att jag inte kan ta ett beslut.
igår var det en knivig sits då jag egentligen inte ville träna men en röst i huvudet upprepade gånger sa lat lat lat lat.
en vecka med träning på måndagen tenderar att bli en bra vecka dessutom.
men klockan närmade sig 21 och jag var ju så trött. så jag lät termometern bestämma, var det under - 10 skulle jag få stanna hemma men om det var över var det bara att pallra sig ner.
den visade -8,8 så kl 21 stod jag på löpbandet.

nu är det ett annat beslut som gäckar mig.
för nästan ett år sen såg jag ett par acnejeans som jag tycker är grymt snygga. men alldels för dyra.
nu är de sänkta till halvapriset och jag vill fortfarande ha dom men kan inte bestämma mig. vad ska få avgöra?!

fortsättning följer, kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar