torsdag 10 februari 2011

hååååååkan!

jag struntar i att det snöar ute. eller att det ihelgen ska bli skitkallt igen för vad gör det när håkan ska ses ikväll?
sist jag såg håkan var jag ung, ack så ung. ganska exakt 10 år sedan. jag var där med anna, hade fått det i födelsedagspresent av henne.
jag skulle ju gifta mig med håkan och anna med lasse. så det var ju inget konstigt att vi var där.
nu har jag växt upp och insett att johan är min blivande och ingen är mer glad för det än jag.
men det var mysigt att vara 15 år och vilja gifta sig med håkan.
och anna gifte sig inte med lasse heller, hon gifte sig med fidde och de väntar i dagsläget sitt andra barn. det blir inte alltid som man tänkt sig.

mitt starkaste minne av håkan?
en kul kväll på platensgatan med tone. vi hade som en religös upplevelse till klubbland.



och dagen har varit bra. efter inte mycket plugg alls och en skrattattack hos optikern (en helt annan historia...)sitter jag nu och väntar på sofi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar