måndag 21 februari 2011

åh så roligt att så många orkade upp en måndagmorgon som denna!

måndagen har passerat och jag har lärt mig en hel massa högaktuell information angående att söka relevanta artiklar på databaser som psycINFO, CHINAHL och ERIC.
det var så intressant att jag nästan somnade. men bara nästan för den lilla bibliotekarien som höll i det var så glad över att vi var 13 studenter där en måndagmorgon kl 8.30.
och för mig var det inte svårt att vara där 8.30 för jag vaknade när johan gick upp kl 05.45.
han påstår att jag tjatade om pussar men jag tror motsatsen. hans högsta önskan är att jag ska gå upp och hålla honom sällskap vid kaffet och nyheterna innan han åker till jobbet. och han tar till vad som helst snart för att det ska inträffa, pussar? njaa...snart börjar han kittla mig under fötterna.
men icke, jag sov räv och sen låg jag och läste innan det var dags för mig att gå upp.
gullig flickvän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar