onsdag 23 februari 2011

efter regn kommer sol...?

efter motgångar kommer förgångar?
jag vet inte riktigt men istället för en vecka med en massa grinande har jag nu tagit mig upp och känner mig lite på gång...?
mer energi iallafall! farmor saknas, men hon var sjuk och ville gå vidare och det är skönt att veta just det. och farfar väntade på henne, det är ännu skönare att veta.
och rättegången? jaa, den kommer snart och jag både vill och vill inte.
ett par saker känns inte bra, sjukdomar som drabbar mina nära får inte finnas. får inte säger jag.

men för att se till det braiga så har johan och jag sålt av alla våra tre soffor och inväntar nu den enda vi kommer ha istället.
jag fick vfu-plats på geriatriken där alla små gummor och gubbar ligger när de är inne på sjukhuset och det känns jätteroligt.
jag och johan ska om det fungerar med min vfu följa med min bror med familj till fjällen den 1a april.
och det här var bara en liten bråkdel av saker som känns bra. fabolous!
idag väntar föreläsningar om stomivård, plugg med slemmet och avslutas hos lundis där vi ska ha lite lindaåamanda tid!

1 kommentar:

  1. Jag gilla lindaoamanda tiden igår =) gör vi om snart! och snart med några fler trevliga damer!

    SvaraRadera