onsdag 2 februari 2011

åhhh tråk.

jag måste gå till tandläkaren.
jag måste köpa nya glasögon.
jag måste köpa nya linser.
det är dyrt att leva.

men jag lever efter både dagens och gårdagens träningspass. det är skönt!

och nu är det bara två förmiddag kvar denna del av HEL-kursen som vi läser tillsammans med läkarna, sjulgymnasterna, arbetsteraputerna och logopederna innan det riktiga kör igång på måndag. längt! denna termin är inriktad på akut buk och det ska bli särdeles intressant då jag har en expert inom familjen.

och i helgen, som snart är här väntar kalas(igen), jobb och förhoppningsvis skidåkning!
kära jesus vad bra jag mår fast att jag just nu i detta ögonblick är trött för tre personer.
men johan lagar mat och jag ska gå och bada nu så det ordnar nog upp sig det med.

varje sekund är ett liv.
för det säger ulla-carins son i ro utan åror.

4 kommentarer:

  1. AKUT BUK?? HAHAAAHAHAHAHAHAHA! luktar det illa? :)

    SvaraRadera
  2. haha, stinis! akut buk, varför skulle det lukta illa? eller tänker du på tarmar? då kan det säkerligen lukta! men vi ska även gå igenom levern och graviditet och annat :D jag rapporterar om det luktar.

    SvaraRadera
  3. Det var ett så himla kul uttryck! :D Akut buk hahahaha. klockrent. Jag hade också velat ha en kurs som hetat så. Jag får nöja mig med stora landskap, växtkomposition och markprojektering. Markprojektering som iof också kallas projj. Det kan väl klassas som lite käckt iaf?
    känns väldigt viktigt.

    SvaraRadera
  4. akut buk. jaaa, det låter kul! faktiskt. fast jag tror att dina kurser är trevligare än min om man inte vill studera tarminflammationer och annat mysigt. när jag köper hus då är det du som är min trädgårdsguru så du vet. jag gillar vilt och saker som sköter sig själva. japp, jag är lat!

    SvaraRadera