tisdag 23 november 2010

och nu mår jag illa.

snaaart ska jag ta mig igenom en pluggstund till.
har varit på hub hela eftermiddagen och köttat som jag valde att säga ett flertal gånger idag. den här tentan alltså. skulle hellre springa göteborgsvarvet i rådande väderlek (arktisk storm utanför fönstret, utan överdrift).
innan uppgång till hub åt jag två äggmackor. efter hemkomst från hub åt jag tre köttebullemackor, med rödbetssallad (det enda jag kunde komma på att jag var sugen på i affären. hallå, tappade jag smaksinnet i snöstormen?). nu mår jag illa. och känner att min variation i kosten kan förbättras.

idag har även känslighet varit på tapeten med json. vi är båda det. på olika sätt. hon är tuff i sin känslighet, och alltid känslig. jag är överkänslig och känslokall. inte alls schizo. men hellre båda än ingen!

2 kommentarer:

  1. Heja Heja Amanda, det klarar du!
    imorn blir det att kötta igen! ses då!
    puss Linda

    SvaraRadera
  2. Ni e BÄSTA båda två å kommer klara allt galant=) Tror på er!!!
    Pusskram från J-son

    SvaraRadera