lördag 20 november 2010

man får väl reda sig själv.

klänningen kommer från zetterberg och kostar 4490 kr. lite väl dyrt för mig då min inkomst (lån) inte ens är dubbelt så mycket. men om jag inte blir helt handlöst förälskad i klänningen som kommer på posten så har jag en plan om att sy om en klänning jag köpte till en julfest för flera år sedan men som aldrig användes...

dagarna går och mycket som oroat lillhjärtat faller nu på plats. jag kommer efter jul få börja i linköping! underbart. helt klart. slippa pendling och kunna vara i skolan på 10 minuter. det är ganska så sjukt, jag har liksom ALLTID haft långt till skolan, lantunge som jag är. sen kom mitt praktikschema och det innebar att jag kommer kunna få behålla mina jobbtider och inte bli utfattig i januari. schönt!

nu ska jag läsa vidare om syrabasbalansen, lyssna på simon norrsveden och sen hoppa ner på stan för att möta upp lite cliquebrudar och sen avsluta kvällen på bästa sätt. tapas med coola katter från storstan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar