tisdag 2 november 2010

jag hittar inte min telefon.


jag anser mig vara en relativt bra person på att hålla ordning på mina prylar. not.
jag är hopplös och om inte mina armar skulle sitta fast skulle jag ha förlagt dom för längesen tror min mamma. johan ger mig saker så att jag kan kedja fast plånböcker i väskor och jag har hjärtsnörp tre gånger om dagen för att jag inte hittar mina nycklar.
och de gånger johan inte är med som kan ringa min telefon när jag har förlagt dom är lite för många för att vara ok.
till mina problem har jag eftersökt några saker. bland annat en sökare som ska installeras på min nyckelknippa samt en tjänt som ringer upp min telefon så jag slipper gå in på facebookschatten och tvinga folk ringa den.
en av tjänsterna finns. i cant find my phone.
genialiskt! kan någon prova? tror ni det kostar något?
måste forska i detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar