söndag 21 november 2010

man ger och man tar. lite så man jobbar.

klänningen som eventuellt är ett omsyningsprojekt kunde ej bli funnen i garderoberna som gud glömde. dock fann jag en annan klänning som jag trodde var helt och hållet borta. bra där.

när lillasyster kom igår så frågade jag lite försiktigt om hon kunde veta var den var. det visste hon! tydligen hade jag gett den till henne. raskt tog jag tillbaka den. man kan ju inte ha allt jämt. och lotta börjar bli van. jag ger, och jag tar tillbaka.

igår åt jag mat tills jag sprack. jag var först tvungen att knäppa upp mina byxor, som är ganska höga i midjan. sen tog jag förnuftet till fånga och gjorde en joeyivänner- jag bytte till mer bekvämma, så jag kunde äta lite mer. sen matkoma deluxe.

nu ska jag ut och leka med anton och vilma. och spöka ut anna i 70talskläder. ljuva söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar