söndag 28 november 2010

inte planerat

igår jobbade jag. en timme innan stängning kändes det som att jag befann mig på en finlandsfärja istället för Linköpings bästa butik. Jag mådde fruktansvärt illa. tog mig igenom sista timmen och orkade till och med le glatt mot kunder som var kvar långt efter stängning. hem kom jag och somnade i soffan på två sekunder. försvann gjorde sandras efterlängtade 25års-fest och kvar blev en ynklig liten pöl i soffan. senare på kvällen konstaterades även feber. så kul! efter att nu ha sovit ett halvt dygn mår jag aningens bättre, dock med feber, värk och lite lätt illamående kvar. hade tänkt och trotsa allt förnuft, ge mig ut i rådande snöstorm och möta Hanna på biblioteket men fick precis sms av h, hon mår precis som jag. idag blir det alltså hemmaplugg för oss båda, vi som behöver varandra! men heja oss klapp klapp heja oss klapp klapp!!!

annars hoppas jag mina cliquevänner firade Sandra ordentligt igår. känner mig inte så orolig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar