torsdag 25 november 2010

och ibland när vi är oöverens, då är jag inte ens överens med mig själv.

just nu är jag inbäddad i en tentaångest som gör mig allt annat än lugn. eller fast nu är jag ju ganska trött. så där trött som gör att jag inte orkar gå att lägga mig.
jag bråkar lite med min omgivning, alltså johan. igår blev jag så arg så arg för att han inte ville äta pasta, utan istället potatis. jag blev så arg att jag matvägrade. gick in och badade för att sen gå och lägga mig. och idag när jag var i källaren för att leta efter en sån där julstjärna som nu ska upp och tindra i fönstret och den inte hoppade fram så var jag tvungen att ringa johan för att skälla ut honom för att han hade gömt den där förbannade stjärnan.

och jag har inga vinterskor. inga alls. för jag tror inte converse räknas.

just nu är jag inte helt överens med mig själv.

(ps. ingen kommer till skada i det nilssonska/carlssonska hemmet. johan är införstådd med att han har med en liten tentafylld amanda att göra. kan vara därför han valt tillbringa tre av fyra kvällar bort från hemmet.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar