söndag 14 november 2010

familjen nilsson

igår tog jag mig ut till bestorp efter att kräkts hela förmiddagen. åh denna bakfullhet, tar liksom bort det roliga lite.
i bestorps slogs det på stortrumman då plattläggaren varit badrummet och fixat. eventuellt kommer jag kunna premiärbajsa på julafton!i två år har mor och far endast haft en toalett. tur att bara tårtan bor hemma.
men för att fira att alla systrar var hemma och att toabestyren går framåt lagade vi mat. som sig bör. fläsk- och oxfile. med världens godaste sallad, det var en nöjd amandafjärt som satt till bords.
sen begav jag mig intill stan igen med lotta bredvid mig. då hon agerade som den 17åring hon är och tog sig ut på stan gick jag raka vägen till sängen och sovsovsov.
såsom den tant jag är??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar