fredag 8 oktober 2010

jag gillar att härmas!

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? ja. ibland för mycket tror jag johan kan kan tycka.
2. Har du sett din bästa vän gråta? jepp, och det är bland det värsta jag vet. man vill liksom bara ta över gråten.
4. Vad åt du senast? dillchips. frukost snart...men vi har ingen fiiiiiiiiil.
5. Har du fått någon komplimang idag? kl är snart nio och jag är allena, fast johan viskade i mitt öra att han älskade mig imorse....gölligt va? men igår hade jag mittbedömning på prakken och där haglade det komplimanger...hehe, näae som en vän skulle sagt, men jag var duktig tyckte mina handledare.
6. Har du varit med i en rättegång? nej. hmm, med tanke på föregåendes års händelse kommer det kanske bli ett annorlunda svar nästa gång jag får frågan. jag fasar.
7. Är du polare med grannarna? en av mina grannar hälsade på mig precis när jag flyttat in och hade fest med lite brudz. det tog två månader innan hon hälsade på mig igen. sen hade vi inflyttsfest, sen har hon inte hälsat igen.
8. Vilka språk pratar din mamma? swedish.
9. Vilka länder har du bott i? svirje, en liiiiten stund i det stora britannien dessutom, london för att vara exakt.
10. Senaste piercingen? 5 bast, i örat. hade varit i holland och köpt balla träskoörhängen och behövde hål för att kunna använda dom.
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? i helgen till bestorp. sen tog vi bilen till motionsspåret igår, det tar ca 3 minuter. känns oerhört lat.
12. Gay? bond?
13. Har du däckat/spytt för att du druckit? nej, pappa brukar säga att jag har maginfluensa.
14. Har du äggat någon? hur gör man då?
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper? jag är väl ingen miljöbov!
16. Suger det här? nej. dock gör jag det lite grann då jag borde dansa med dammsugaren istället.
17. Har du varit på stranden? många.
18. Har du haft en stalker? njaa, det gick ett rykte på mellanstadiet att en kille stod nedanför mitt fönster ibland. jag tyckte det var väldigt coolt dock.
19. Minns du dina/din musiklärares namn? ja! john lennart kallade vi honom efter john lennon som var hans all time favve och han blev dessutom tillsammans med anna som var min lärare i tvåan. rena rama colin nutley-filmen i bestorp-
20. Hur bra är din syn? skitdålig.
21. Har du varit på ett party? ja. älskar bartys!
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? om de har en sån där stängningsgrej för munnen så kanske för att verka tuff men samtidigt känns det så elakt mot hajarna. så nej.
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? sluta med det. han har träffat världens bästa tjej så det vore slöseri med tid.
24. Har du varit utomlands? jepp. dock endast i en kontinent. i want change på den punkten.
25. Har du sett din bästa vän naken? jag har sett båda mina bästa vänner nakna.. vi är inte så petiga med det. det så sån slöseri med tid om vi inte kan umgås när vi är på toaletten och när vi duschar. alltså inte att vi duschar samtidigt.
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på? min brors, anna stealgrounds och min kusins. kan inte välja något av dom för alla är så fina för alla är så rätt.
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? jag hatar våld. pappa med. mamma däremot...hehe.
28. Var är dina syskon just nu? Albin är på jobbet och kör med johan, hihihi, matilda är kanske i göteborg eller i stockholm, svårt att hålla reda på henne då hon pendlar där emellan som en jojo. lotta är i skolan! eller i sängen.
29. Vad var den senaste drömmen som du minns? drömde att jag gav för mycket vätskedrivande till en patient. inte angenämnt.
32. Vad ska du göra i helgen? ikväll ska jag på aw med några klassisar och kanske bio med joey. imorgon och söndag ska jag vara på mava och ta hand om små tanter och gubbar.
33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "men mandis vad glad jag blev :) hade en lgh på g i tannefors men det blev inget. jakten fortsätter!!! hoppas det går bra på sjukan sötnos. du är så duktig. hörs snart. puss puss" från tonisen som ska flytta hem och gladast är nog jag!!!!!
34. När var du riktigt sjuk senast? riktigt sjuk...veckan innan min festival. då snöt jag min lilla näsa så all skinn försvann.
35. Vem är den senaste kändisen du tog på? tog på! shit, jag brukar inte röra kändisar så ofta. men gulleponken måns z kunde jag inte hålla tassarna borta ifrån.
36. Vad finns i din bakficka? jag har inga byxor på. jag går med rumpan bar :)
37. Har du färglinser? nej. men vanliga för att jag ska kunna se något.
38. Vad gjorde du klockan 2 inatt? sov som ett barn.
39. Vad är det första du gör på morgonen? sträcker på mig. sååå skönt!
40. Vad ska du göra efter det här? äta frukost, utan fiiiiil :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar