onsdag 27 oktober 2010

denna dagen ett liv som farbror melker brukade säga. och som även jag anammat.

idag hade vi kursråd. lite som klassmöte på något sätt. där pratar vi om viktigheter och jag blir alldels jättenervös för så här seriöst var det inte i jönnet. men hanna är en snällis och lugnar ner mig. och på något sätt är det ju skönt att hålla reda på alla viktigheter. som nu vet jag att vi kommer ha 3 seminarier under v 1 2011. det är ju skönt för då behöver jag liksom inte fundera så mycket på vad jag ska göra under jul och nyår. jag ska ju helt klart plugga.
sen hade vi en föreläsning om lungsjukdomar med en läkare som pratade så tysttyst. tur att jag kom försent med hanna eftersom jag lyckades spilla ner mig själv med te för då hamnade vi längst fram. i min nya klass sitter alla nämilgen långt bak. jag tror det är ballt. för alla i jönköping gjorde det med.
imorgon ska jag svälja vin hemma hos mig med lite sköna bönor och jag borde städa lite så att de inte vill vända i dörren.
aaaah, måste bli bättre på min ordninghet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar