onsdag 13 oktober 2010

WORD clara!

underbaraclara sätter huvudet på spiken som min mor skulle sagt.
jag är väldigt trött på att vara rädd.
jag är väldigt trött på att känna mig begränsad.

dagen bjöd på låga conversisar och lite för korta jeans. det tyckte jag tydligen var smart att ha på höstens hitills kallaste dag. tydligen lika smart som elin.
en basgrupp senare satt jag med läkemedelsberäkning upp till öronen. jag förstår inte hur det kan vara sån skillnad men allt är svårare på liu om man jämför med hhj. ALLT! men bättre.
sedan sprang jag för livet i spåret. alldels för mörkt för att vara ensam i men konditionen gillade det. och tillslut tajmade jag in ulrika på p3 och njöt av johans fetaostbiffar. sämre dagar kan man faktiskt ha.

nu ska jag köpa första boken som ska avhandlas i min och evas bokklubb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar