onsdag 21 september 2011

som vanligt när jag är uttråkad

BRUKAR DU KOMMA I TID:
alltid gällande jobb. annars så är jag överlag duktig men ska jag möta några av mina "sena" vänner kanske jag inte springer fötterna av mig för att hinna i tid.

HAR DU BRA KONDITION:
bättre än vad jag hade för tre veckor sen. sämre än vad jag hade för tre månader sen. arbetar på det kan man säga.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
alltså, i helgen kändes det som att det vara några pappisar med ut till tjörn. speciellt när vi nakenbadade där på natten.

HUR KÄNNER DU DIG NU:
full av snor.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
blått. vitt. svart.

KAN DU LAGA MAT:
njaa. inte med kärlek. jag är mest en korvochmakaroner-tjej. om det inte kommer till att få lägga upp maten på fat, älskar sånt!

VAD PLUGGAR DU:
till att bli sjuksköterska.

BLIR DU BRA PÅ KORT:
inte oftast. men ibland blir jag inte rädd för mig själv.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
åh, konstigt. gråter ganska mycket men nu minns jag inte riktigt. senaste riktiga fulgråten var till hur många lingon finns det i världen.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
nej.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
nej. eller johan lagade ju mat till mig och kliade mig på ryggen. sämre har jag haft.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
mjölk.

ÄR DU NYTTIG:
går i vågor men jag brukar försöka peta i mig mer grönsaker än godis.

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
ja, 1 2 3 4-arbetsmyra!

ÄR DU BLYG:
nja, en gång i tiden så var jag det. men idag hörs jag nog utan att någon behöver tvinga mig.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
för.tidigt.

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
oj. ingen aning.

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
antons.

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
ca en flaska vin. kanske ett glas till. då är jag odräglig.

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
ja. usch på mig.

JAG SOVER:
med minst, MINST tre kuddar här hemma. älskar att ha många kuddar.

VAD SA DU SENAST?
hej då till hanna berger.

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
åh nej det var jag inte.

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
det beror ju på vad jag är arg på men 99% av gångerna till bengtsson eller johan.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
en snorfri kropp.

HAR DU SNYGGA SKOR:
nja. mycket vill ha mer.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
det här är inte sant.

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
att jag har!

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:

ja. johan den lille filuren bor ju här med mig så han får också sova i sängen.

HAR DU KÖRKORT:
japp. fyra månader efter min 18årsdag var jag stolt innehavare till min lapp. dock har jag aldrig blivit stannad av polisen *laglydig*.

ÄR DU ENSAM NU:
ja. fast jag har mina vänner på wordfeud...

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
att fylla år imorgon!!!!!!! och ha familj på besök, jobba i mysbutiken, på lördag är det bröllopsspecial (!!!!), ha familjen AV här på söndag, gå på sjukHUsfesten på lördag. jösses, måste bli FRISK!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar