fredag 23 september 2011

hej jag heter amanda

och jag är lyckligt lottad.





eva skicka manda-armband i form av solar. jag rockar hennes värld (förlåt, men jag blir alldeles mallig!) och elin tar kort i min finthemmatjosahejsan-tidning i somras på en bok som hon tyckte skulle passa mig och skickar i present. boken alltså, inte bilden. jag började nästan böla på lucullus (orka vänta med att öppna...)

även om dagen var igår så fortsatte den med besked idag. fin present från gamla jobbet, finaste kannan från nya jobbet och sen kalas från bästkustkompisarna på posten.

och inte nog med det, idag fann vi av en slump min vigselring. nu ska vi bara se om vi kan få tag i den utan att behöva åka till paris...

dessa två dagar packar iag in någonstans och tar fram en dag som inte är lika rolig. deal!

imorgon väntar jobb och fest med mina ssk-kompisar, high five!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar