torsdag 15 september 2011

läpparna is still going strong

då mina råd från de lärda blev att ta en allergitablett och hålla läpparna fuktiga har jag nu missbrukat fösvarets hudsalva till den grad så jag tror jag skulle kunna försvara hela mig själv med den. läpparna ser nu alltså ut som ett smörpaket. mums.

idag skickade jag min önskelista till de som behöver den. johan har oroväckande nog inhandlat present i egen regi då jag någon gång uttryckt att det skulle vara roligt att bli överraskad. åh, gräver min egen grav.
för att kompensera de fyra punkterna på min lista som kanske kostar en del, men det är ju faktiskt en ÖNSKElista, så fick jag även med att jag önskade mig fred på jorden, att skogen ska slutas skövlas, att alla börjar vara snälla mot varandra och slutar kasta skräp. ja, för att inte verka girig och endast önska mig saker till mig själv.
fick ett tvivlande svar från min syster där hon beskrev mig som inte helt frisk i huvudet men även en liten kärleksförklaring.
tack ska jag ha.
helt frisk i huvudet är jag verkligen inte. det skvallrar ju mina läppar tydligt om.

1 kommentar:

  1. jag tycker att det här med läpparna verkar spännande. fotodokumentation? försöker korsbefrukta dig med anna anka i mitt huvud men det går sådär.. tack på förhand! /din vän kerstin-elin

    SvaraRadera