torsdag 15 september 2011

flowers

idag har jag insamlat vuxenpoäng. kan man säga. jessica har varit här med living and room och sålt inredning. 12 små gäster var här och knöcklade ihop sig i soffa, stolar och golv. jag gjorde tones mormors äpplepaj som var en hit och allt kändes så hääääärligt.

nu vill jag inte förringa mina gäster som alla på sitt sätt är fantastiska men bäst i afton var mammas monsterbukett hon gav till mig.





och nu förstår jag att ni undrar om min läppstatus, ja ni måste ju sitta på nålar. det är...












inte bättre.

emma som hade liknande symtom som mig i våras fick det inte jätteroligt då det hela urartade i orimliga proportioner. martini berättade att hennes sätt att hantera stress var på detta vis. jaaa, spännande är det.
bilder? njaa, live är nog det som gäller då detta är en tid som inte ska förevigas (finns kanske några på datorn men deras vara eller ej låter jag förbli osagt).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar